המוצר

הייתה לי חנות עם חדר אחורי. איש לא ידע על קיומו של החדר האחורי וגם לחנות לא הרבו להיכנס ולרכוש כי המוצר שיצרתי לא שימש לשום דבר שאנשים יכולים להשתמש בו, אף לא כקישוט. זה היה מוצר שאי אפשר היה לאחוז בו ומעטים יכלו לראות אותו, אבל מי שראה היה מיד רוכש ומשלם ממיטב כיסו עבורו. המוצר שלי לא בדיוק היה קשור לבריאות גופנית או רגשית, אבל כן היה קשור ללב. מי שראה ורכש, המוצר הזה היה נכנס ללבו ומתיישב שם דרך קבע.
אף אחד לא ידע שאת הלב שלי הייתי משאירה מאחור, בחדר הסודי, כי שם היה נטען וממנו הייתי מייצרת את המוצר שלי ולכן כשהיו נכנסים לחנות שלי הייתי חלולה. לפעמים מרוב שהייתי חלולה גרוני היה ניחר והיה קשה לי לדבר, ידיי היו רועדות ואף הייתי מאבדת את שווי משקלי, אבל המוצר שלי לא היה בר אחיזה. מי שראה אותו -ראה. ולעיתים קנה. הפחד הגדול שלי היה שיגלו את החדר הנסתר. אבל למעט מקרה אחד שבו אין אפילו בכוחותיי להיזכר, איש לא ידע על קיומו של החדר האחורי שבחנות ההיא.

*

איריס קובליו- המוצר

איריס קובליו- המוצר

אודות איריס איריסיה קובליו

אמנית. כותבת. מורה לציור, מתמחה בצבעי מים. הצגת הרשומות של איריס איריסיה קובליו

2 responses to “המוצר

  • שוֹעִי

    איריסיה יקרה, זה במקור שיר של פורטיס וסחרוף כאן בביצוע של ירונה כספי. ככה זה, בין החדרים. ויש גם את החדר האחורי של החדר האחורי, שמשם באים הדברים אל תוך האמנות שאיש מאיתנו לא מבין.

    אהבתי

  • איריסיה קובליו

    תודה שועי יקר. לא הכרתי את השיר. בשנים האחרונות איני מרבה לשמוע מוזיקה, למעט תדרים מסוימים או בנסורי
    הטקסט נכתב הבקר כחלום לא חלום, מבוסס על מציאות לא מציאות. חוויה אמתית אם כי מה זה אמיתי.
    האקוורל מתוך סדרה של עבודות קופסה שהצגתי ב1997 ששמה "מה זה להמציא זיכרון".
    התצלום/קולאז' נעשה הבוקר בעקבות הטקסט.

    אהבתי

כתיבת תגובה

