תשושת הרגע הזה

*

חלפתי על פני ברוש מעוטר בשלל בוגנויליות

המדחום במכונית הראה שלושים מעלות

אבל הקור הנושב על בטני הניע אותי מלעצור

למרגלות הברוש עמד כלב גדול שחור ושעיר

אולי גם בגלל זה לא עצרתי

לצלם

לאיסטגרם למשל

למה לצלם

כי היופי הזה לפט אותי והיה התגלמות של הרגע הזה

אך מייד להקת מחשבות דביקה סחררה את ראשי

והפעילה את שארית זרימת הדם  בחזי

(אחרי מספר לא מבוטל של מבחנות שנלקחו ממנו הבוקר)

איזה מזל יש לי שלפעמים אני נוסעת לעבודתי דרך רחובות פורחים

איזה מזל שעדיין יש לי עבודה

אפילו שמהשבוע הבא כבר לא

איזה מזל שהשבוע הבא לא באמת קיים

כי ככה כתוב ב"כוחו של הרגע הזה"

אולי  "הזה" שאליו ניתן להגיע הוא הרגע לעצור

על יד הברוש המעוטר למשל

אבל המשכתי לנסוע

הלוך

וחזור

איזה מזל שיש דבר כזה "חזור"

(גם כשההלוך מוטל בספק או נגמר)

הנה יורד מחסום הרכבת לצד הכביש החדש שנסלל בנחישות

וכך מתאפשר לי  לראות מקרוב את ערימות העפר הנושפות בפניהם המיוזעים של העמלים

ועוד לראות

איך אני, במכונית הקרירה

מתייפחת לסרוגין על

הא ועל דא

הבילים

*

כוחו של הרגע הזה

אודות איריס איריסיה קובליו

אמנית. כותבת. מורה לציור, מתמחה בצבעי מים. הצגת הרשומות של איריס איריסיה קובליו

6 responses to “תשושת הרגע הזה

כתיבת תגובה

