סקאיי-צות (רגעים קטנים)

 

אצלי הדברים קורים מהר!

אולי בגלל זה  "האחראים" חיברו אותי לכלב רוח! איך הייתי נראית עם פודל קטן ולבן? חמוד. אבל!.. כלב רוח… זה לחיות בלב סופה, בעין הסערה. אני שואלת את עצמי אם הייתי יכולה שוב להיות באותה נקודה שבה חייגתי למספר שהפך למציאות. האם הייתי מחייגת? אחרי שבועיים של סערות וסופות, עם לא מעט דמעות, נראה לי שהייתי עושה בדיוק אותו דבר!. ומה הבעייה, שואלים אותי, כולו קילו וחצי (עכשיו כבר שניים) שחדר לבית שלך, כה יפה וחמוד ותמים… כן! שד משחת. גור!. החיים משתנים באחת. מה משתנה? שואלים? הרי הוא ממלא אותך. כן! הוא בהחלט ממלא. ממלא חיים. החלל שנפער בתוכי () התמלא ברבבות אושר, ניצוצות ממש. עם כל הקושי. איזה גור! איזו רוח! איזו השראה.

מצד אחד הוא כל כך שברירי ומצד שני אמיץ בצורה יוצאת דופן.

ולא, לא שכחתי את טוטו!

אז אנחנו נהיה בודהיסטים. מה שעכשיו- עכשיו, ומחר תעלומה. מחר שייך ליקום שדואג. והיקום מוביל רק לטוב.

הנה כמה סקיצות לטובת מי שלא מחובר אלי בפייסבוק.

(הסקיצות הן מהירות, כדקה כל אחת, עפרון, צבעי מים, טוש, ולמרות שהוא נראה בהן שקט, עוברי, מדיטטיבי, מתוק דבש, אלו רק סצינות קטנטנות בהן הוא מתעייף לכמה רגעים, כמה רגעים של חסד)

.

סקאיי, צבע מים, 2013

סקאיי, צבע מים, 20131

סקאיי, צבע מים, פברואר, 2013

סקאיי, צבע מים, פברואר, 20131

סקאיי, צבע מים, 2013

סקאיי, צבע מים, 20131

סקאיי, צבעי מים, 2013

סקאיי, צבעי מים, 20131

סקאיי, טוש, 2013

סקאיי, טוש, 20131

סקאיי, עיפרון, 2013

סקאיי, עיפרון, 20131

ופתאום אני נזכרת באקוורל הזה, שצוייר כחודש לפני סקאיי

אני  מתה על צפרי גן עדן (הפרח, הנקבי והזכרי)

כאן הפרח הזכרי מצויר ככלב רוח…

איריסיה קובליו, ציפור גן עדן, אקוורל, דצמבר, 2012

איריסיה קובליו, ציפור גן עדן, אקוורל, דצמבר, 20121

.

.

אודות איריס איריסיה קובליו

אמנית. כותבת. מורה לציור, מתמחה בצבעי מים. הצגת הרשומות של איריס איריסיה קובליו

6 responses to “סקאיי-צות (רגעים קטנים)

כתיבת תגובה

