כאן זה היה

איריסיה קובליו, אקריליק על קנווס,  ינואר, 2013

איריסיה קובליו, אקריליק על קנווס, ינואר, 2013

כאן זה היה
שנפתח לי שער
ריח האדמה ותנועת השבילים
הסתכלו עלי בעין יפה
ולאן שפניתי במבט
היתה נקודה עמוקה שקראה לי לבוא
אתה בחרת לנו סלע לשניים
משם יכולנו להשקיף כל אחד אל שלו
ועדיין להתחמם זה מזרועו של זו
לך היו בגדים לבנים
ולי שמלת כיסים עם מכחולים
באותם ימים  היה גם הכלב
עדיין צעיר, אהב להשקיף איתנו מגבוה
הרוח נשבה בשדות המתחלפים מירוק לאוקר לשחור
ואם יכולנו לתפוס רגע של סגול
היינו מתנשקים לכבודו בפליאה
לפעמים, אחרי כמה שנים, הייתי שם לבדי
הכלב כבר היה רגיש מדי ולא רצה לדרוך על הקוצים
בדרך אל הסלע
נראה לי שגם פיתח פחד גבהים
הוא היה רץ אליך לחדר
ומתיישב בדיוק כמוך
במדיטציה
אני הייתי חוזרת עם שלושה ציורים ונכנסת מתחת לשמיכה
זה לא היה הבית שלנו
אבל היינו חוזרים לשם שוב ושוב
כל אחד מסיבותיו
יודעים שכך רצה האלוהים
גם כשבאו ימים אחרים
.

(ינואר 2013)   

.
ציורים מקיבוץ הראל: 2000-2013
.

אודות איריס איריסיה קובליו

אמנית. כותבת. מורה לציור, מתמחה בצבעי מים. הצגת הרשומות של איריס איריסיה קובליו

3 responses to “כאן זה היה

כתיבת תגובה

