בעיה ואין בעיה ..

.
מיסטר אין בעיה
תמיד מרגיז את מיסיס יש בעיה
"אנחנו לא מתאימים" היא אומרת, "איך החזקנו יחד כל השנים"
"אנחנו דווקא כן", הוא אומר, "אני פותר לך כל בעיה"
"וזו הבעיה" היא אומרת, "בכל פעם שבאה בעיה היא נעלמת"
"אז מה הבעיה", הוא אומר
"זו הבעיה, שאין בעיה שנשארת", היא אומרת
"למה צריך בעיות", הוא שואל
"כי בלי בעיות  הכל משעמם נורא" היא עונה
"ומה הבעיה בשעמום", הוא שואל
"הרבה בעיות", היא עונה
"מה למשל", הוא שואל
"לא אגלה לך", היא אומרת, "כי אם אגלה תפתור מיד…"
"ומה הבעיה?" הוא שואל
"אני רוצה בעיה", היא משיבה, "בלי בעיה אני לא שווה, בלי בעיה אני חסרה, בלי בעיה אני לא אני.."
"אז מה הבעיה, תהי את!  עם בעיה.." הוא עונה
"באמת?" היא תוהה
"כן, מה הבעיה, לא תספרי לי שיש בעיה" הוא עונה
"אז למי אספר שיש בעיה?" היא שואלת
"אין בעיה" הוא אומר, "אני אמצא לך למי"
 
וכך מיסטר אין בעייה ומיסיס יש בעיה
ממשיכים וממשיכים  מיש בעייה לאין בעיה
.

איור של מרג'ה מתוך אגם הברבורים

אודות איריס איריסיה קובליו

אמנית. כותבת. מורה לציור, מתמחה בצבעי מים. הצגת הרשומות של איריס איריסיה קובליו

10 responses to “בעיה ואין בעיה ..

כתיבת תגובה

