אֵמֵרַלְדּ דיפּ

 

.

אֵמֵרַלְדּ דיפּ. זה שם המצלמה. מצלמה אחת מאלף אפליקציות של מצלמות באייפון. מקסימום בדולר אחד. לפעמים זה בחינם. לכל מצלמה אפשרויות מצחיקות. מוזרות. בלתי צפויות. אחר כך בפוטושופ אפשר להמשיך לשפר. לעצב. להגיע למראה משביע. מניח את הדעת. מניח את המחשבות המטרידות הניבטות מן המראה: הגיל כבר כל כך ניכר עליך, איריסיה. אף אחד כבר לא מרים גבה כשאת אומרת "53"   

 

לו יכולנו להכניס לא רק את תמונת הדיוקן שלנו לתוך המצלמות והתוכנות המופלאות האלה, אלא גם את רגשותינו, מחשבותינו, האופן בו פעלנו בסיטואציה זו או אחרת היום בבקר, אתמול, לפני שבוע, לו רק יכולנו לעצב מחדש, להכניס קצת אמרלד דיפ גולד לתוך הריב עם השכן, לתוך הכביש שמשפצים בכניסה לשכונה כבר חצי שנה, לתוך האופן שבו ענית לטלפון כשהתקשרו שוב ממחלקת המינויים של עיתון הארץ, לו יכולת להוסיף חיוך ולהוריד את קמט הדאגה לא רק ממצחך אלא גם מקולך, ואת סימני העייפות להפוך לנקודת זוהר לא רק באישונייך, אלא גם בתור השערורייתי בסופרפארם.

קליק. חיוך. קליק, זה בחינם. קליק, הוסיפי נצנצים למטליות הלחות שהשכן מלמעלה זורק למרפסת שלך כל בוקר, קליק, עשי מהם עפיפוני קסם, קליק בקשי משאלה, קליק הפכי את חייך לאמרלד דיפ, קליק אפילו רק לחמש דקות ביום.

ואם זה לא יהיה בחינם, זה מקסימום יעלה לך דולר 

אודות איריס איריסיה קובליו

אמנית. כותבת. מורה לציור, מתמחה בצבעי מים. הצגת הרשומות של איריס איריסיה קובליו

16 responses to “אֵמֵרַלְדּ דיפּ

כתיבת תגובה