לישון עם פרחים, לוסיאן ואני

אתמול בשיעור ציור מצאתי בספרית הסטודיו בו אני מלמדת ספר רישומים של לוסיאן פרויד. חלק מהרישומים לא הכרתי. אחד הדהים אותי במיוחד

Lucian Freud

מיד חשבתי על הציור שמלווה את כותרות הבלוג הזה:

Iris Kovalio, watercolors, 2009

ציירתי אותו ב 31 לדצמבר 2009. קראתי לו "לישון עם אמריליוס" והוא היה נשיקת החצות שלי, חצות ההתפקחות של חיי.

ליד הרישום הזה מצאתי עוד רישום:

Lucian Freud

עלה התאנה של לוסיאן חושף עין אחת משתוממת

ואז נזכרתי בציור הזה שלי

Iris Kovalio, Zman Trufot, watercolors on medicine package, 2008

ובעבודה הזו שלי:

Iris Kovalio, watercolors, 2009

וכמה שאני אוהבת, בנוסף לשושנים והיביסקוסים, נרקיסים. הנה הנרקיסים של לוסיאן:

Lucian Freud

והנה אני, אחרי הצפה בשדה נרקיסים שלא מן העולם הזה, בעולם אחר שכבר נמחק ואיננו:

Iris Kovalio, watercolors, 2009

והנה עיני אישה של לוסיאן פרויד, שאולי איבדה זה עתה את תמימותה או את אהבת חייה:

Lucian Freud

והנה העבודה הזו שלי, שכבר נמחקה ואיננה:

ועוד ציור נפלא של לוסיאן:

LucianFreud-Girl-in-Bed-1952

הפעם בלי פרחים.

אז אני מביאה את הפרח:

Iris Kovalio, The Endlrss Rose, watercolors, 2011

אודות איריס איריסיה קובליו

אמנית. כותבת. מורה לציור, מתמחה בצבעי מים. הצגת הרשומות של איריס איריסיה קובליו

8 responses to “לישון עם פרחים, לוסיאן ואני

כתיבת תגובה

