סקיצות

סקיצות. מה שמשתנה ומה שלא. זה היה השם הראשוני וזו היתה הכוונה הראשונית בפתיחת הבלוג הזה. עמוק בלילה. כתיבה אסוציאטיבית, אינטימית, מקודדת או לא, ללא עיצוב וללא כל החלקים האחרים שלי החשופים ממילא. והנה התפתיתי.

עיצבתי תמונת כותרת ושמתי קישורים והחלפתי ערכת עיצוב והבלוג הופך ל"יפה" ומתרחק מהוויתי הלילית הצוללת מתחת למפלס השגור שלי.

וכל זאת למה?

אני טסה הלילה. פוביית הטיסות, המעברים, השינויים בשיאה. אני חייבת להעסיק את עצמי. ופתאום שמתי לב שעיצבתי לי בלוג להפליא. אוי. כמה התרחקתי מקידודי החלום שלי. שלושה תיקי רחצה, ההיפוכונדריה שלי שוברת שיאים, בתיק אחד מתפוצצות כל התרופות שאולי אצטרך. אפשר להמית פיל בכמות הזאת. אז אני מפחיתה ומחזירה ורוכסת ומפחיתה ושוב מחזירה. אולי בכל זאת. וסוודרים. חמש מעלות. מי צריך את זה? אני דוחסת חותלות וכובע צמר. וספר ועד אחד ועוד אחד וכבר אין מקום לערכת צבעי המים ואני אפילו לא בטוחה אם לדרכון יש תוקף, כן, בטח יש, אבל צריך הדפיס את האי- טיקט והמדפסת נתקעת לי, ואיפה המטען של המצלמה, בשביל מה אני צריכה מצלמה, מי יתעניין בתמונות שלי מרומא, אנשים מצלמים את החוצלארץ שלהם כאילו זה מעניין מישהו

אז איריס, תעצבי את הבלוג שלך בינתיים. המונית תגיע רק בארבע לפנות בוקר ועוד לא אכלת כלום היום. וגם לא פתחת את טיימ-אאוט רומא, אבל אני נוסעת לקניון לסדר את שבע זוגות המשקפיים שלי, שניים לרחוק שניים לקרוב ושני משקפי שמש ומולטי אחד, שמא יקרה משהו, נו איריס , אולי תעצבי כבר את הבלוג הזה

ושוב התרחקתי מעצמי לשפע המראות שאני שולפת, כמו טווס, ראו כמה יפה היא מציירת

ולפוסט הזה לא יהיה דימוי ולא צבע

אודות איריס איריסיה קובליו

אמנית. כותבת. מורה לציור, מתמחה בצבעי מים. הצגת הרשומות של איריס איריסיה קובליו

כתיבת תגובה

